Monday 7 May 2012

TSC na męsko + losowanie

Po tygodniu oderwania od wszelkich, codziennych obowiązków, wracam :)
Nie widziałam mojej mamy przez parę miesięcy i trzeba było nadrobić.

Zestaw męski z papierów Tha Scrap Cake - Agnieszki Anny.




!!!!!!!!!

Dziękuję Wam za zainteresowanie moim candy, nie przypuszczałam, że aż tyle osób się zgłosi!
A teraz najważniejszy punkt programu.

Zakładki otrzyma
MANDZURIA
http://mandzuria.wordpress.com/

Proszę, odezwij się do mnie studiomagda@ymail.com


8 comments:

  1. Gratuluję i zazdroszczę :)
    Dziękuję za zabawę ;)

    ReplyDelete
  2. Świetne prace - takie drugie oblicze papierów TSC :)

    ReplyDelete
  3. Cholera.. że tez mandziurą nie jestem.... :(

    ReplyDelete
  4. Mandziurio, okrutnie zazdroszczę i wcale nie uważam,że jest to naganna cecha;-)
    Twoje ostatnie prace baardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
  5. gratuluję i pozdrawiam...

    ReplyDelete
  6. z taką niecierpliwością czekałam na to losowanie i... się rozczarowałam, znowu nie ja! ;/ gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    w rewanżu zapraszam do mnie na cukierki :))) myślę, że przydadzą się na lato :>
    koralikimoniki.blogspot.com

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Gratuluję wylosowance i dziękuję za miłą zabawę :))

    ReplyDelete
  8. heheheh:) no niestety - zwycięzca jest zawsze tylko jeden:)
    Ale gratuluję i dzięki za zabawę:-)

    ReplyDelete