Wednesday 4 May 2011

miszmasz

'Zrób kartkę niekomunijną na komunię'
Takie 'polecenie' dostałam wczoraj. Dobrze, że padło słowo 'niekomunijną',
bo daleko mi do robienia kartek na takie okazje.
Jedyne co wpadło mi do głowy - narysuj mi aniołka...
I narysowałam.
Aniołek bez diabełka?
Diabełek też jest.

Próby 'przesłodkich' rysunków.
EfektDziękuję temu kto wymyślił kredki.

Nasz wypad do Llangollen
i akweduktłódki tu pływają (!!!)

widok z akweduktu
Straszny wiatr i momentami było groźnie
Do jutra :)

7 comments:

  1. love your fun drawings and the fabby photos! Hugs Juls

    ReplyDelete
  2. Ja też chcę aniołka i diabełka :D

    rewelacja :* a wypadu zazdroszczę ja tak lubię pozwiedzać i pojeździć a mój małż nie :(

    ReplyDelete
  3. ooo.. świetna kartka niekomunijna!! :) Super!

    ReplyDelete
  4. Cudne te rysuneczki :)
    Krajobrazy śliczne :)

    Miłego dnia :)

    ReplyDelete
  5. Fantastyczne te rysunki! Uwielbiam taki luźny styl rysunków - z jajem a jednak uroczo ;)

    ReplyDelete
  6. Ależ Ty fantastycznie rysujesz:)
    Miejsce pokazane na zdjęciach wygląda pięknie

    ReplyDelete
  7. Oooo są z zdjęcia z Llangollen :)
    Ach więc, to tak wygląda ten słynny aqueduct z bliska :P wiesz, nie raz byłam w LLangollen ale w to miejsce jeszcze nigdy nie dotarłam. zabawne jest to, że w szkole niedawno własnie go omawialismy, a dzieci budowały go z klocków lego i z papieru :)

    świetny masz bannerek! pogratulować!

    madzia, to ty byłas dziś u mnie wieczorem na frytkowym zalogowana w statystykach jako Rhyl Denbishire? tak sie zastanawiam kto jest z tamtych okolic.

    ReplyDelete