Thursday 1 April 2010

C.R.A.F.T challenge 44 - DT

This weeks C.R.A.F.T. challenge theme is 'PURPLE & TURQUOISE'.
We have a fantastic prize for you! Lucky winner will receive a fabulous set of stamps from Donna's Den

Later I will show you more photos.
---------------------------------------------
W tym tygodniu w C.R.A.F.T. temat FIOLET & TURKUS.
Nagrodą jest zestaw stempli od Donna's Den

Zaraz jadę na angielski. Dziś ostatnia lekcja, stwierdziłam że pieniądze idą w błoto i rezygnuję. Moje lenistwo, jeżeli chodzi o naukę angielskiego, przekroczyło już wszelkie granice. Wybrałam inną drogę nauki angielskiego - wolontariat w Rhodes Arts Complex.

8 comments:

  1. this is just beautiful!!! Hugs Juls

    ReplyDelete
  2. to jest pudełko? czy ja widzę obłednie piękne pudełko?
    Bossskie

    ReplyDelete
  3. Turkus z filetem-cudo!:)

    ReplyDelete
  4. This is lovely Magda.
    Julie x

    ReplyDelete
  5. Lovely card Magda. Have a great Easter.

    Love,

    Jo.

    ReplyDelete
  6. e no,nie poddawaj się z tym angielskim..choć ja cię teraz rozumiem..moje chęci do czegokolwiek spadły poniżej zera :)

    ReplyDelete
  7. baardzo lubię połaczenie fioletu z trkusem pudelko swietne o drzewku nie wspomnę !!

    ReplyDelete